Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę „Wyposażenia Klubu Senior+ w Stróżewie – drobne agd” z dnia 19.12.2022

Utworzono dnia 19.12.2022

Bytoń, dnia 19.12.2022

 

 

FK.271.10.2022.EL

 

 

Zapytanie ofertowe

 

Na zakup i dostawę „Wyposażenia Klubu Senior+ w Stróżewie drobne agd niezbędnego do realizacji projektu „Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń – edycja II” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Solidarne społeczeństwo, Działanie 9.3. Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałanie 9.3.2.Rozwój usług społecznych.

Postępowanie prowadzone z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812,1933, 2185).

 

  1. Zamawiający:  

Gmina Bytoń na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytoniu

Bytoń 72, 88-231 Bytoń

tel. 798 782 751 ,

NIP 8891460344

Realizator i płatnik: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu

Zaprasza do złożenia ofert cenowych:

„Wyposażenie Klubu Senior+ w Stróżewie drobne agd 

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest przeniesienie własności - sprzedaż wyposażenia dla Klubu Senior+ w Stróżewie, zawierającego wskazane poniżej przedmioty/towary w określonej ilości oraz charakteryzujące się określonymi parametrami:

 

1) Komplet sztućców

Parametry minimalne:

- 96 elementów dla 24 osób, w tym:

łyżka stołowa x 24
widelec stołowy x 24
nóż stołowy x 24
łyżeczka do herbaty x 24

 

2) Komplet naczyń (serwis obiadowy)

Parametry minimalne:

- 72 elementów dla 24 osób, w tym:

talerz płytki obiadowy x 24
talerz głęboki do zupy x 24
talerz deserowy x 24

- kształt naczyń: kwadratowy

- kolor: biały niedekorowany

- materiał: porcelana

- możliwość mycia w zmywarce

- możliwość używania w mikrofali

 

3) Komplet kawowy

Parametry minimalne:

- 56 elementów dla 24 osób, w tym:

filiżanka - średnica 8 cm, pojemność 180 ml x 24

 spodek - 14 cm x 14 cm x 24

 mlecznik x 4

 cukiernica z pokrywką x 4  

- kształt naczyń: kwadratowy

- kolor: biały niedekorowany

- materiał: porcelana

- możliwość mycia w zmywarce

- możliwość używania w mikrofali

 

4) Wózek kelnerski

Parametry minimalne:

- szerokość: 850 mm

- głębokość: 450 mm

- wysokość: 900 mm

- ilość półek: 2 szt.

- materiał: stal nierdzewna 

- kolor: inox

 

  1. Miejsce dostawy: Klub Senior+ w Stróżewie, Stróżewo 16, Gmina Bytoń, 88-231 Bytoń.
  2. Odbiór dostawy będzie regulowany protokołem odbioru. Zamawiane elementy stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe.
  3. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy odpowiadająca wszystkim postawionym przez niego wymogom i z najkorzystniejszą ofertą cenową.
  4. Przedmiotowe zamówienie wpisane jest w realizację zadania pn.: „Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń - edycja II”
  5. Przebieg realizacji zamówienia będzie kontrolowany przez koordynatora ze strony zamawiającego.
  6. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
  7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  9. Kryterium oceny ofert będzie stanowiła cena (najniższa cena - suma cen poszczególnych towarów, wskazanych w II.1 Zapytania ofertowego, będących przedmiotem dostawy).
  10. Zamawiający wyklucza składanie ofert częściowych.
  11. Warunki płatności – dostawa towaru w wyznaczonym terminie wraz z fakturą z terminem płatności 14 dni.
  12. Płatnikiem i realizatorem jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-  

   ofertowy – wg załączonego wzoru.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego
z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pani Ewelina Lewandowska.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek, środa, czwartek od 7:30 do 15:30, wtorek od 7:30 do 17:00, piątek od 7:30 do 14:00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu, Bytoń 72, 88-231 Bytoń w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Wyposażenie Klubu Senior+ w Stróżewie drobne agd 

 NIE OTWIERAĆ PRZED: 27.12.2022 r. godz. 9:30

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: gops@ugbyton.pl

w terminie do dnia 27.12.2022 r., godz. 9:00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za dostawę wszystkich przedstawionych
    w opisie przedmiotu zamówienia przedmiotów - elementów wyposażenia, we wskazanej ilości oraz odpowiadających określonym parametrom (sumę cen poszczególnych towarów będących przedmiotem dostawy).
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą –
    z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  3. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy wartość jaką zamawiający przewiduje na realizację zamówienia.

IX. Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu lub terminu realizacji zamówienia, które wynikać będą z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją Finansującą, jeśli umowa ta zostanie zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę terminu realizacji zamówienia, która będzie wynikała z porozumienia zawartego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.

 

X. Obowiązek informacyjny wynikający z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:

 

W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest w szczególności:

Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:

  • wykonawcy będącego osobą fizyczną,
  • wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
  • pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
  • osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:

  • osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,
  • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,
  • podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
  • pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);

Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu, Bytoń 72, 88-231 Bytoń, reprezentowany przez Kierownika.

kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ugbyton.pl ;

  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego (art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, 1812,1933, 2185));
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 902) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych;   
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
    w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
    o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich w celu przekazania ich zamawiającemu w ofertach. W związku z tym należy złożyć zamawiającemu stosowne oświadczenie (treść oświadczenia zawarta została w Formularzu oferty).

 

 

Załączniki:

  1. Formularz cenowo-ofertowy

 

 1informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

 2skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

3prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Biuletyn Informacji Publicznej



Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie:

Baner urząd pracy


empatia logo




logo niebieska linia