Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zapytanie ofertowe "Świadczenie usługi prowadzenia zajęć dla osób w wieku 60+ w Klubie Senior+ w Stróżewie" z dnia 27.12.2022 r.

Utworzono dnia 27.12.2022

   

 

                                                                                                       

 

 

Bytoń, dnia 27.12.2022

           

                                  

Znak sprawy: FK.271.13.2022.EL

                               

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

W związku z realizacją projektu pn.: Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń - edycja IInr projektu RPKP.09.03.02-04-0027/20 zwanego dalej Projektem, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 9. Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

 

Postępowanie prowadzone zgodnie z przepisami art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019  r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) na podstawie Regulaminu procedur udzielania zamówień publicznych przez Gminę Bytoń na dostawy, usługi i roboty budowlane, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 zł netto; w oparciu o wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

I. Zamawiający: 

Gmina Bytoń na rzecz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytoniu

Bytoń 72, 88-231 Bytoń

tel.: 54 285 13 27 

faks: 54 285 13 27

adres e-mail: gops@ugbyton.pl

NIP 8891460344

 

Realizator i płatnik: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

 Świadczenie usługi prowadzenia zajęć dla osób w wieku 60+ w Klubie Senior+ w Stróżewie”

 

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.             Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór Wykonawców prowadzących zajęcia mające na celu działania prozdrowotne, przeciwdziałające osamotnieniu, rozwijające indywidualne zainteresowana i aktywność, a także rozwój sprawności fizycznej, psychicznej oraz manualnej uczestników Klubu Senior+ w Stróżewie w ramach projektu „Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń – edycja II” (zajęcia dla 30 osób w latach 2021-2023) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

 

2.             Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi prowadzenia zajęć łącznie dla 30 osób w wieku 60+ w Klubie Senior+ w Stróżewie:

 

a)    dla realizacji projektu pn. „Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń – edycja II”:

 

- spotkania z pielęgniarką - zajęcia z zakresu właściwego przyjmowania leków, samodzielnego robienia zastrzyków, omówienie leków dostępnych bez recepty: 2h/msc, w .s 42h;

 

b)    Prowadzone zajęcia będą uwzględniały indywidualne potrzeby, niezależnie od płci. Osoby prowadzące zajęcia zostaną zapoznane z kwestiami związanymi z równościowym traktowaniem, tematyka zajęć prozdrowotnych (ze specjalistami) będzie uwzględniała zróżnicowanie pod kątem problemów ze zdrowiem jakie występują w kobiet i u mężczyzn w starszym wieku.

c)    Zajęcia będą dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełno- sprawnościami.

d)    Czas przeznaczony na zajęcia: od 9.00 do 14.00 w dniach od poniedziałku do czwartku. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia harmonogramu zajęć, o którym mowa w Rozdziale VI niniejszego Zapytania ofertowego.

 

 

Zamówienie dotyczy następujących zajęć:

- spotkania z pielęgniarką - zajęcia z zakresu właściwego przyjmowania leków, samodzielnego robienia zastrzyków, omówienie leków dostępnych bez recepty: 42h;zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym.

 

3.    Kod CPV

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

85320000-8 - Usługi społeczne

4.        Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, w której cena oferty najkorzystniejszej będzie przekraczała kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć                                   na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

III.  Warunki udziału w postępowaniu dotyczące Wykonawcy oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

1.  Zamawiający realizując zobowiązanie wynikające z umowy o dofinansowanie projektu pn. „Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń – edycja II” zaprasza do składania ofert.

2.  W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest to złożenia wraz z ofertą oświadczenia, zawartego w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz aktualnego dokumentu potwierdzającego status Wykonawcy  wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.  Oferty Wykonawców niespełniających ww. warunku zostaną odrzucone.

4.  Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. Powyższe Wykonawca potwierdza oświadczeniem, składanym wraz z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego. 

5.  Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien posiadać odpowiednie uprawnienia, jeśli obowiązek posiadania uprawnień wynika z odrębnych przepisów. Powyższe Wykonawca potwierdza oświadczeniem, składanym wraz z załącznikiem nr 1 do Zapytania

 

IV.    Warunki dotyczące potencjału osobowego dla osób realizujących zamówienie:

1.  Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu wykazania spełniania powyższego warunku wykonawca winien wykazać, że osoba/osoby oddelegowane do realizacji zamówienia spełniają następujące wymagania:(wymagania dotyczą każdej Części z osobna):

- min. wykształcenie średnie,

- min. 2 –letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności związanej z daną tematyką.

2.  W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest to złożenia wraz z ofertą oświadczenia, zawartego w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.

3.  Wykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia dokumentów potwierdzających wiedzę i doświadczenie kadry przez niego zatrudnionej, we wskazanym przez Zamawiającego terminie. Nieprzedstawienie dokumentów przez wykonawcę poczytywane będzie jako nienależyte wykonywanie umowy i skutkować będzie naliczeniem kar umownych, na zasadach określonych we wzorze umowy.  

 

V.      Termin realizacji umowy

1. Termin realizacji zamówienia od dnia zawarcia umowy do 30 września 2023, z możliwością zawarcia aneksu do umowy zmieniającego/wydłużającego termin realizacji zamówienia w przypadku, gdy okres realizacji projektu „Wzrost dostępności usług opiekuńczych na terenie Gminy Bytoń – edycja II” ulegnie zmianie, zgodnie z harmonogramem projektu.

2. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedstawić zamawiającemu harmonogram przeprowadzenia warsztatów/zajęć wraz z programem tematycznym, z uwzględnieniem terminu wskazanego w ust. 1 niniejszego Rozdziału oraz ilości godzin, określonych w Rozdziale 2 niniejszego Zapytania.

 

VI.    Dodatkowe postanowienia

 

1. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na świadczenie przez niego usługi.

2. Miejsce wykonywania usług: Klub Senior+ w Stróżewie, Stróżewo 16, gmina Bytoń, 88-231 Bytoń.

3. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu i programu zajęć.

4. Materiały na warsztaty/zajęcia zapewni Zamawiający po uzgodnieniu z Wykonawcą i akceptacji planowanych wydatków pod względem zgodności z projektem.

5. Sprzęt niezbędny do przeprowadzenia warsztatów i zajęć zapewni Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym.

6. Przebieg realizacji zamówienia będzie kontrolowany przez koordynatora ze strony zamawiającego.

7. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

8. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni licząc od daty wyznaczonej na składanie ofert.

9. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

VII.  Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty, opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.

O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów:

 

1) C - cena brutto 1 godziny (60 minut) dla poszczególnych zajęć - waga = 80%. Zamawiający dokona oceny ofert przy zastosowaniu kryterium cena wg podanego niżej wzoru:

C= x 100 pkt x 80%

2)  D – doświadczenie Wykonawcy

Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w sposób następujący:
- jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, w którym potwierdzi posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia co najmniej dwóch usług zorganizowania i przeprowadzenia zajęć/warsztatów dla grupy co najmniej 10 osób każda z tematyki związanej z tematyką zajęć w tej Części, na którą składana jest oferta- 20 pkt,

 

- jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, w którym potwierdzi posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia co najmniej jednej usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć/warsztatów dla grupy co najmniej 10 osób każda z tematyki związanej z tematyką zajęć w tej Części, na którą składana jest oferta- 10 pkt,


- jeżeli Wykonawca nie złoży ww. oświadczenia - 0 pkt.

 

Oświadczenie zostało zawarte w załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.

 

3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Wartość punktową podaje się w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.

5) Jako najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w obu kryteriach łącznie.

6) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru oferty.

7) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

8) Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

VIII. Opis przygotowania oferty:

 

1. Wykonawca powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania, stanowiącym załącznik nr 1. Wykonawca podpisując formularz ofertowo-cenowy podpisuje równocześnie zawarte w nim oświadczenia.

2. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń, gdy dokumenty są nieczytelne lub w ofercie są inne błędy Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin na uzupełnienie oferty ze wskazaniem jej braków informując jednocześnie, że nie usunięcie braków w wyznaczonym terminie będzie skutkowało też odrzuceniem oferty jeżeli wskutek stwierdzonych błędów nie będzie możliwe dokonanie badania i oceny oferty.

3. Wykonawcom przysługuje prawo do kierowania wniosków o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Treść pytań, wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający publikuje zgodnie z zasadami obowiązującymi dla publikacji zapytania ofertowego w przedmiotowym postępowaniu.

IX. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

X. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytoniu Pani Ewelina Lewandowska.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. poniedziałek, środa, czwartek od 7:30 do 15:30, wtorek od 7:30 do 17:00, piątek od 7:30 do 14:00.

XI. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu – pok. nr 1 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na świadczenie usługi prowadzenia zajęć dla osób w wieku 60+ w Klubie Senior+ w Stróżewie” w godzinach: Poniedziałek, środa i czwartek w godz: 7:30 do 15:30, wtorek w godz: 7:30 do 17:00, piątek w godz: 7:30 do 14:00

NIE OTWIERAĆ PRZED: 5.01.2023 r. godz. 10:00

- przesłać drogą elektroniczną adres e-mail: gops@ugbyton.pl,

Z dopiskiem Oferta na świadczenie usługi prowadzenia zajęć dla osób w wieku 60+ w Klubie Senior+ w Stróżewie” NIE OTWIERAĆ PRZED: 5.01.2023 r. godz. 10:00

 

- przesłać pocztą tradycyjną na adres: GOPS Bytoń 72, 88-231 Bytoń

Z dopiskiem Oferta na świadczenie usługi prowadzenia zajęć dla osób w wieku 60+ w Klubie Senior+ w Stróżewie” NIE OTWIERAĆ PRZED: 05.01.2023 r. godz. 10:00

w terminie do dnia 5.01.2023 r., godz. 10:00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 5.01.2023r. o godz.11:00

XII. Opis sposobu obliczania ceny

1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie usługi dla poszczególnych części zamówienia określonych w tabeli.

2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z wyłączeniem materiałów, o których mowa w punkcie VI. 4 Zapytania.

4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

XIII. Informacje o formalnościach

1.Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie usługi dla poszczególnych części zamówienia określonych w tabeli.

2.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

3.Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

4.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5.Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

6.Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XIV. Warunki zmiany umowy

 

1.Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy dotyczących w szczególności:

1) okoliczności wynikających ze zmiany wszelkich rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020, mających wpływ na realizację umowy;

2) zmiany okresu realizacji zamówienia tj. zmiany daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji zadania lub wydłużenia realizacji;

3) zmiany liczby godzin świadczonych usług a w konsekwencji łącznej wartości zamówienia, z zastrzeżeniem, że cena za 1 godzinę świadczonej usługi pozostaje niezmienna w okresie realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie nie przekraczającej 50% wartości umowy).

4) zmiany terminów rozliczeń, w szczególności wydłużenie terminu wypłaty wynagrodzenia, w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego transzy dotacji. Z tego tytułu nie należą się Wykonawcy żadne odsetki za zwłokę.

 

XV. Obowiązek informacyjny wynikający z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”:

 

W zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest w szczególności:

Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:

·         wykonawcy będącego osobą fizyczną,

·         wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą

·         pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

·         członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),

·         osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:

·         osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia,

·         podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną,

·         podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,

·         pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),

·         członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK);

Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiający informuje, że:

§   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bytoniu, Bytoń 72, 88-231 Bytoń, reprezentowany przez Kierownika.

kontakt do inspektora ochrony danych: iod@ugbyton.pl [1];

§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego (art. 2 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019  r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych; 

§   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji;

§   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§   posiada Pani/Pan:

        na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

        na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [2];

        na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [3]; 

        prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§   nie przysługuje Pani/Panu:

     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

     na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Obowiązek informacyjny określony przepisami RODO spoczywa także na wykonawcach, którzy pozyskują dane osobowe osób trzecich
w celu przekazania ich zamawiającemu w ofertach. W związku z tym należy złożyć zamawiającemu stosowne oświadczenie (treść oświadczenia zawarta została w Formularzu oferty).

 

XVI. Informacje dodatkowe:

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wezwania do uzupełnienia dokumentów. W przypadku ich nieuzupełnienia oferta nie będzie uwzględniana w postępowaniu przy ocenie              i badaniu. Wezwanie do uzupełnienia dokumentu nastąpi jednokrotnie na etapie wstępnej oceny ofert złożonych w postępowaniu oraz odrębne wezwanie podczas oceny dokumentów złożonych na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale IV Zapytania ofertowego.

2.Wezwanie do uzupełnienia dokumentów może obejmować:

a)      Wezwanie do uzupełnienia w przypadku złożenia niekompletnych dokumentów

b)      Wezwanie do złożenia dokumentów jeśli nie zostały one złożone

c)      Wezwanie do poprawienia dokumentów jeżeli zawierają one błędy

3.Zamawiający wzywa do złożenia pełnomocnictwa w przypadku, w którym Wykonawca nie przedłożył tego dokumentu w ofercie lub przedłożony w ofercie dokument zawiera wady (wadliwe pełnomocnictwo).

4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwracania się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień w zakresie treści złożonych przez nich ofert.

5.Zamawiający nie rozpatruje oferty w stosunku do której podczas badania i oceny stwierdzi występowanie następujących okoliczności:

a)      Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,

b)      Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

c)      Zawiera rażąco niską cenę lub koszt – co zostało poprzedzone wcześniejszymi wyjaśnieniami Wykonawcy złożonymi na wezwanie Zamawiającego,

d)      Została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu,

e)      Zawiera błędy w obliczeniu ceny,

f)      Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

6.Zamawiający informuje, że Wykonawcom nie przysługuje prawo do skorzystania ze środków ochrony prawnej przewidzianej przez ustawę Pzp z uwagi na fakt wyłączenia niniejszego postępowania z zakresu przedmiotowego tej ustawy.

7.Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest podać odpowiednie dane w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

8.Wykonawca wykonujący zamówienie przy pomocy podwykonawców odpowiada za ich działania jak za własne wobec Zamawiającego.

9.Zamawiający zastrzega prawo do poprawienia treści oferty w przypadku błędów, których poprawa nie zmienia treści oferty oraz poprawek w zakresie wadliwych obliczeń matematycznych i pisarskich (oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe).

10.Wykonawca może realizować zamówienie przy udziale podwykonawców, przy czym zobowiązany jest do wypełnienia w tym zakresie Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego. W stosunku do podwykonawcy realizującego część zamówienia, do której odnosi się wymóg określony w Rozdziale IV Wykonawca winien wykazać, że podwykonawca posiada wymagane uprawnienia do wykonywania tej działalności.

11.Wykonawca w celu wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu może powoływać się na zasoby podmiotu trzeciego, przy czym w przypadku powoływania się na zasoby przy wykazywaniu spełniania warunku, o którym mowa w Rozdziale IV Zapytania ofertowego, podmiot trzeci musi wykonywać tę część zamówienia, do której wymagane jest posiadanie określonych tam uprawnień.

12.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

13.Wykonawca powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego winien załączyć stosowne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia mu odpowiednich zasobów, na które powołuje się Wykonawca w ofercie.

 

Załączniki:

1.  Formularz cenowo-ofertowy

2.  Wzór umowy

 

 

                                              ZATWIERDZIŁ:

 

 

 

……………………………………………………………                                                                                                                     

(data, podpis i pieczęć                                                                                                                        

osoby zatwierdzającej postępowanie)

 

[1] informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

[2] skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

[3] prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Biuletyn Informacji Publicznej



Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie:

Baner urząd pracy


empatia logo




logo niebieska linia